Біжить заєць
Біжить заєць по стежині,
Несе діток в кожушині.
А як хто з них здійме крик,
Він того за хвостик – смик!
А як хто заплаче,
Хай під кущик скаче!
Діти утворюють коло . В центрі –
заєць. Усі промовляють вірш, а заєць рухається по колу поскоком (тексту не
говорить )і зі словом «смик!» доторкається до кого-небудь з дітей. Стрибаючи
далі, зі словом« скаче!» доторкаючись до іншої дитини і зупиняється. Усі
рахують «раз, два, три!» Гравці, до яких доторкнувся заєць , розбігаються, а
той доганяє їх. Гра повторюється з новим зайцем. Якого вибирають лічилкою.
Пастушок
Хто це вийшов на лужок,
На зелений бережок?
Хто це грає на дуді ?
Ту-ру, ту-ру, Ду-ду-ду?
Це Василько –пастушок
Вигнав кіз на моріжок.
Як заграє на дуду:
Ту-ру, ту-ру, Ду-ду-ду!
Діти стоять по колу. В центрі – пастушок. Усі
діти, промовляючи вірш, на 1-й рядок роблять 4 кроки вперед до центра, на 2-й-
4 кроки назад, на 3-й- знову 4 кроки вперед, на 4-й- відходять назад, імітують
гру на дудочці.
Другий куплет говорить пастушок.
Діти стоять на місці. Він називає ім’я дитини (Іванко, Микола), звертаючись до неї і
виставляючи то одну, то другу ногу на п’ятку (пританцьовує). Останній рядок вимовляє той, кого назвали, імітуючи
гру на дудочці
Гра повторюється з новим
пастушком.
Вовк-вовчок
Вовчок- вовчок,
Шерстяний бочок, Лісом біг навпростець
І попав в яловець.
Зачепився хвіст за щось -
Ночувати довелось
Діти стоять по колу і промовляють
лічилку – вибирають Вовка. Потім усі діти говорять вірш, а Вовк бігає за колом
(біг широкий, відповідно розміру вірша). На останні слова Вовк за кимось
присідає. Той стає Вовком, і гра повторюється.
Летіли зозулі
Летіли зозулята,
Минули аж три хати.
Так поспішали,
Так метушились,
Голівками крутили,
Та крилами махали –
А куди летіли,
Так і не сказали!
Усі діти промовляють вірш, а двоє – троє (зозулі)
скачуть підскоками врозтіч по майданчику. З кінцем вірша вони зупиняються.
Ведучий пропонує дітям запитати у Зозуль, куди вони так поспішають. Зозулі самі
повинні придумати, як відповісти повним розгорнутим реченням. Наприклад : «Ми
летимо в інший ліс», «Ми шукаємо своїх пташенят», «Ми відлітаємо у теплі краї»,
та ін.. Діалог можна продовжити. Діти запитують далі: «А коли ви повернетеся ?»,
«Чому так далеко відлітаєте?» і т.д. Таким чином створюються умови для імпровізованого
діалогу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий